Kesintisiz Korku, Aksiyon, Macera, Aşk, Dram, Komedi, Full Sinema Filmleri.

Net Sinema Filmleri.





Son Osmanlı Yandım Ali



Son Osmanlı Yandım Ali Sinema Film'i Künyesi:
Süre: 120 dakika.
Cinsi: Sinema filmi.
Tür: Tarihi, Macera, Aşk.
Oyuncular: Kenan İmirzalıoğlu, Cansu Dere, Engin Şenkan, Engin Yüksel, Levent Öktem, İstemi Betil, Emin Boztepe, Öner Erkan, Anna Babkova, Murat Tayyar, Kim Feenstra.
Yönetmen: Mustafa Şevki Doğan.
Yapımcı: Mehmet Soyarslan.
Müzik: Kalan Müzik, Hasan Saltık, Aytekin Ataş.
Yapım yılı: Türkiye, 2006.

Film'in Konusu:
Kurtuluş Savaşı yıllarında bıçkın bir İstanbul kabadayısı olan Yandım Ali, ülke sorunları ile ilgilenmekten çok çapkınlıkları ile söz edilmektedir. Ancak düşman zalim, düşman acımasızdır. Evli sevgilisi Defne ile kaçarak evlenme planları yapan Yandım Ali’nin yolu bir gün Mustafa Kemal ile kesişir. İşte bu andan itibaren bambaşka bir Yandım Ali kimliği gelişir. Artık sadece vatanını düşünür. Ülkenin bağımsızlığı için çalışır. Cumhuriyetin yapısına çok önemli tuğlalar koyar.
Tarih 13 Kasım 1918… Düşman donanması Boğaziçi’ ne demirlemiş… Manzara Vahim… İstanbul İşgal Altında!
Yandım Ali, Bahriye Mektebinden kaçak, donanmadan terhis, yıllarca cephelerde savaşmış ve memleketin kurtuluşundan ümidi kesmiş bir külhan beyidir.. Evli bir sevgilisi vardır. Tek hayali biraz para kazanıp sevgilisini kaçırmak ve Viyana’ya gitmektir. Ancak…
Sokaklarında düşman zulmünün kol gezdiği öyle bir ihanet içindedir ki memleket, kimin kimi sırtından vurduğu belli değildir. İhanet doğan güneş gibi sessiz ve batan gün gibi çabuktur artık.
Bu ihanetler içinde Yandım Ali, vatanın kurtuluşunun elzem olduğunun farkına varır.

Etiketler , , , , , ,



comment closed

Sur.ly ✓ Link safety is ON